19 Mart 2019 Salı

Sosyal medya ve instagram alemi

 Sosyal medya sahnesi sürekli değişiyor. Yepyeni uygulamalar ve özellikler bir gecede pop gibi görünüyor, ve bu platformlarda almak ve eklemeye başlamak ve arkadaşlarınız ve aileniz etiketleme deli bir çizgi 's. Ama bunu bilmeden önce, bu sitelerin bazıları unutulmuş ama. 2010 yılında popüler görüntü paylaşım platformu Instagram oluşturuldu. Birçok uzun vadeli popülerlik şüphe rağmen, Instagram hızlı bir şekilde son sosyal medya çılgınlığı olarak merkezi sahne aldı. O kadar iyi aslında aldı, bu sosyal-medya-dev, Facebook, Instagram çıkardı sadece iki yıl sonra sadece 1.000.000.000 dolar için site satın aldı. Kesinlikle Facebook bağlanmak ve dünya ile meşgul etmek için bir araç olarak platformun potansiyelini gördü ve bu işlem ile, Instagram burada kalmak için açık oldu.
Işletmeler şimdi uygulamanın yaygın erişim üzerinde büyük harf ve 2016 Instagram Iş profili yaratılmasından bu yana, şimdi üzerinde 25.000.000 iş hesapları bugüne kadar Instagram vardır.

Instagram kurulan beri sekiz kısa yıl Içinde, milyonlarca kullanıcı üzerinde milyonlarca toplanan ve Haziran 2018 itibariyle, site inanılmaz bir 1.000.000.000 aylık kullanıcılara ulaştı; ile 500.000.000 günlük aktif kullanıcı. Bu, Instagram 'ı Facebook 'un 1.470.000.000 günlük aktif kullanıcılarının arkasındaki ikinci yere koyar ve 191.000.000 günlük aktif kullanıcıyla birlikte azalan Snapchat 'in hemen önündeydi.

Instagram etrafında hype tüm Ile, sadece reklamverenler dikkat çekmek başladı önce zaman meselesi oldu. Işletmeler, sadece ürünlerini tanıtmak daha fazla yapmak için Instagram aldı; Onlar ilgi çekici ve kişi düzeyinde bir kişi üzerinde müşterileri ile etkileşim başladı. Bu endüstri genelinde pazarlamacılar için oyun değişti. Sadece onlar sosyal medyada kendi işlerini reklamını yapabiliyor-müşteriler aslında onları aramak istiyorsunuz! Instagrammers 'ın yaklaşık% 80 ' i, bir iş hesabını isteyerek takip ettiklerini söylüyorlar. Birçoğu birden fazla hesabı takip eder ve markalı içeriğe her gün bakar.

Instagram Iş profili 2016 yılında oluşturulduğu için, 25.000.000 üzerinde işletmeler sitede aktif. Onlar sevme, yorum, paylaşım ve niua müşterilerinin yanında gönderme vardır. Bu iş profilleri kişisel profilin neredeyse her şeyi yapabilir olsa da, Instagram 'daki içeriğin hacmi ile, şirketin sesini öne çıkarmak neredeyse imkansızdır.

Instagram 'ın algoritmaları sürekli olarak değişiyor ve en son algoritma güncellemeleriyle, içeriğinizin startup büyük kitleler tarafından görülmesini istiyorsanız, etkileşim yeni odak noktasıdır. Yani tüm bu seviyor, yorum, ve hisse tüketicilerin önünde marka almak için gerekenler nelerdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder