4 Mart 2019 Pazartesi

Instagram'da para kazanmak zor olabilir

Instagram'da para kazanmak zor olabilir ve hiçbir birey ya da şirket tam olarak aynı şekilde yapmaz, ama en iyi yol nedir?

2019'da Instagram'da nasıl para kazanılır?
Faydaları nelerdir?

En belirgin nedenlerden biri para olacaktır, ancak bunu neden yaptığınıza dair çeşitli nedenler de vardır; anahtar olan, uzun ömürlü olmasıdır. Hedef kitlenizle birlikte paylaşım ve etkileşim kurmayı bırakmadığınız sürece, insanların bu etkinlikle tamamen bağlantı kurmayı ve instagram takipçi arttırma bırakması pek olası değildir. Aynı zamanda harika çünkü yeni ürünleri tüketicilerinize itmeniz için başka bir kanal!

Instagram'da olmanın ve hashtagleri kullanmanın anahtarı, organik konuşmaya ilham vermenize izin vermesidir; Hiç kuşkusuz ağız kelimesi en iyi reklam şeklidir ve yerel sosyal medya içeriği, markanızın etrafında sohbet etmek için harika bir yoldur. Hashtag'leri kullanmak, nişleri daha iyi hedeflemenize ve ürün / hizmetinizi doğrudan satın almak isteyen kişilere satmanıza olanak sağlar!
2019'da nasıl yaparım?

Instagram'dan para kazanmanın oldukça yaygın bir yolu marka anlaşmalarıdır; Etkileyenler bir markaya yaklaşacak (veya takiplerinin / katılımının ve markaya bağlı olarak tam tersi) ve bir promosyonun yapılacağı şartları görüşeceklerdir!

Bu işlem aynı zamanda, örneğin hangi platformda baktığınıza bağlı olarak değişir. Bir fotoğraf için gevşek gereksinimler ayarlamak canlı yayın / videodan daha kolaydır! Bunu engelle, temanın teması, bir etkileyiciye belirli bir şeyi yayınlamak veya belirli bir konuyla ilgili içerik yapmak için ödeme yapılmasıdır!

Talep edebileceğiniz miktar genellikle sahip olduğunuz bağlılık seviyesine göre belirlenir, bu nedenle bizi koruyabildiğiniz ve takipleriniz büyüdüğü sürece, kazanan siz olursunuz!

Bunun yapılabilmesi için bir başka yol da ortaklık bağlantıları; bunlar, bir markanın etkileyici / etkili bir hesaba, insanların mal fiyatlarında bir indirim alabilecekleri bir kod / link vereceği yerdir. Bu, hem hesap hem de İş için satışları artıracağı için harikadır, ancak doğru bir şekilde seçildiğinde, etkileyicilerin nişlerinde ayakta durmalarını arttırır.

Biraz daha doğrudan bir yaklaşım olan ancak yine de başarılı olan Şirket tarafı, sadece nişanlanmayı sağlamaktır, bu, markanıza dikkat çekecek ve daha önce de belirttiğimiz gibi, ağızdan terfi kelimesini kullanacaktır.
Nişan oluşturmanın gizli yolu

Yukarıda belirtilen işlemlerde hashtag'leri çeşitli şekillerde kullanabilirsiniz; İdeal müşterinizin ne konuştuğunu / çevrimiçi olarak etkileşimde bulunduğunu analiz etmek için bunları kullanabilirsiniz. Bunu yapmanın birkaç yolu vardır; bunlardan biri, feed'de veya keşif sayfasında bulabileceğiniz, sizinle ilgili en popüler hashtag'e gidiyor ve ardından en iyi 9 gönderiye bakın ve bu yazılardaki hashtagleri not edin ve sonra gelen her hashtag için bunu yapın. Memnun kalana kadar karşınızda.

İnsanların bir ürüne / kampanyaya nasıl tepki verdiğini anlamanıza yardımcı olmak için kendi etiketlerinizi de oluşturabilir ve kampanyanın amacına bağlı olarak YG'yi ölçmeye yardımcı olabilirsiniz! Pazarlama'daki herhangi bir şeyde olduğu gibi, yatırım getirisini hesaplamak, hesaplanmış bir hesap olsa da, bir tahminden başka bir şey değildir, ancak yine de tüketicilerle iletişim kurmanın nispeten yeni bir biçimi olduğundan etkileyici ile! Ancak doğru araçlarla, markanızın hashtag'leri kullanarak başarılı bir etkileyici kampanyası yürütememesinin bir nedeni yoktur!

Bu nedenle, bir markanın pazarlanmasında hashtag'lerin kullanışlı bir araç olduğunu belirttiğimizi söylemenin güvenli olduğunu düşünüyorum, ancak hangisinin hedef kitlenize en uygun olduğunu belirlemek önemlidir!
Ne olduklarını nasıl öğrenebilirim?

Bunu 3 yönteme indirdik. Zaman kazandıran çözümümüzü tanıtmadan önce, hashtag araştırması için iki mevcut yöntemi inceleyeceğiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder